China Glaze Hey Doll

Första lacket jag testat från Vintage Vixen-kollektionen är Hey Doll, ett rosalila, lite ljungfärgat lack med massvis med silver- och champagnefärgat skimmer. Färgen är väldigt mjuk och fin tycker jag. Sett till formulan är lacket väldigt bra att måla med, man behöver inte vara särskilt noggrann utan det blir jämnt och fint ändå. Däremot tycker jag att torktiden är sämre än många andra skimmerlack från China Glaze som jag testat – det här tar längre tid på sig att härda igenom alla lager.

6 reaktioner på ”China Glaze Hey Doll

  1. Jag velade länge om jag skulle ta med Hey Doll med Transdesign beställningen men nu blev det bara Bogie från Vintage Vixen. Ångrar mig rejält efter de här bilderna. 😥

Vad tycker du?

