Depend 196

En av sommarfavoriterna som jag glömt att visa men hittade foton av i datorn. Jag skrev att Henric var Shrek-grönt, men när jag testade Depend 196 insåg jag att det är detta som är Shrek-grönt! Vältäckande och väldigt lättmålat krämlack, två lager ger fin täckning. Det är onekligen en speciell färg, men ändå mycket mer bärbar än t ex alla gula lack jag provat – det här har jag använt en hel del i somras och känt mig förvånansvärt bekväm i.

2 reaktioner på ”Depend 196

  1. Det här är snyggt. Men om du testar OPIs Who The Shrek Are You kommer du att tycka att det här är gräsgrönt istället 😉 Tro mig, jag tänkte likadant innan jag kunde jämföra dem.

  2. Emelie: ja så är det säkert… dock använder jag inte den här typen av färg tillräckligt ofta för att tycka att jag behöver ett till, även om de inte är så lika egentligen 😉

Vad tycker du?

