Couture Grey med graffiti

Innan jag hugger in på de nya lacken var jag var tvungen att testa Graffiti-lacken från IsaDora, här det vita White Art över Maybelline Couture Grey.

Såhär vid första försöket var det lite knepigt att få till överlacket så det krackelerade snyggt men efter två – tre fingrar tyckte jag mig få till snitsen; mycket lack på borsten och egentligen bara ett rejält penseldrag mitt på, inte så noga utåt sidorna, för att få lite större och tydliga krackeleringar. Lacket torkar till väldigt snabbt så det är svårt att måla på mer i nya penseldrag.

4 reaktioner på ”Couture Grey med graffiti

  1. Kerstin: tycker du, tack! Jag är inte helt nöjd själv, skulle hellre velat att det krackelerat i lite större partier, nu blev det så småttigt och strimmigt. Men förmodligen ger övning färdighet!

  2. Men vilken roligt nagellack 😀 Vet inte om jag tyckte det var så snyggt, måste nog vänja mig lite, men roligt grej, älskar allt nytänkande 🙂

  3. Malin: ja, jag tycker det är mer en kul grej än jättesnyggt om jag ska vara ärlig 🙂 Men får man till lite större sjok istället för att det krackelerar såhär ”småttigt” är det snyggare.

Vad tycker du?

