Frestelser

Se här vad ni gör med mig, jag hade inte tänkt köpa några graffiti-lack! Men när man ser såna här och såna här bilder går det liksom inte att låta bli, så det fick bli det vita och det rosa graffiti-lacket.

Har du införskaffat några av dem?

3 reaktioner på ”Frestelser

  1. Makeuponista: ja det svarta var det jag först blev sugen på, får se om jag kanske slår till på det också framöver.

    Mia: ja både det svarta och det vita har varit slut på flera ställen där jag kollat faktiskt! Men det kommer säkert in mer framöver.

Vad tycker du?

