OPI Hot & Spicy

Just nu är jag helt uppslukad av Roslund Hellströms femte bok Tre sekunder. Andlöst spännande och jag ägnar varje liten stund jag får över till att läsa! Sådan tur att jag råkade hittade bilder i kameran som jag tagit, på OPI Hot & Spicy. Jag hade jättesvårt att få foton som gör färgen rättvisa och har laborerat lite med exponering och mättnad för att få en mer rättvis färgåtergivelse. Jag tycker fortfarande att det ser  mer terracottafärgat ut på bilderna än det är i verkligheten, det är mer som en pastellig variant på korall, kanske aprikos? Jag är väldigt förtjust i färgen och lacket är mer lättmålat än jag är van vid när det gäller krämlack. Dessutom täcker det bra, här har jag två lager.

3 reaktioner på ”OPI Hot & Spicy

Vad tycker du?

