Nailpolish by H&M Bellas Choice

Jag tror att bokstavligt talat alla skönhetsbloggar skrivit om Bellas Choice från H&M vid det här laget, så det här inlägget är egentligen ganska överflödigt, men jag skriver det ändå. Den mintgröna nagellackvågen som svept över landet den här våren har egentligen aldrig träffat mig med full kraft, men min högst personliga åsikt är att om man ska slå till på endast ett lack från den genren så är Bellas Choice rätt val. Det här lacket balanserar snyggt mellan mintgrönt och turkost och lyckas därmed undvika att man ser ut som ett lik, vilket i alla fall jag gör med de riktigt mintgröna lacken. Formulan är lite tjock men absolut inte ohanterlig; två lager ger en fin och jämn finish.

6 reaktioner på ”Nailpolish by H&M Bellas Choice

  1. Gillar verkligen Bella´s choice! Tyvärr så var det som att tapetsera med bulldeg den andra gången jag använde det. Helt hopplöst!

Vad tycker du?

