Rimmel Instyle Coral

Fruktigt koralliga naglar får man med Instyle Coral. Jag är verkligen förtjust i den här färgen, men tyvärr är formulan inte särskilt kul alls. Trots att det är ett krämlack (brukar täcka rätt bra) finns det fortfarande stråk och fläckar där nageln lyser igenom efter tre lager. Rent färgmässigt hade Instyle Coral goda chanser att bli ett favoritlack i sommar, men jag kommer inte orka med att det behöver så mycket precision och så många lager för att bli snyggt, tyvärr.

7 reaktioner på ”Rimmel Instyle Coral

  1. Kerstin: ja det är synd, för färgen är som sagt väldigt fin

    Emelie: ja, fast jag tror inte jag orkar – det krävdes nog många lager ändå för att få det bra :-/

  2. Sminkan: ja den passade mina färger väldigt bra faktiskt. Inser att det ojämna inte alls syns på bilderna heller, så det känns som att min dom kan tolkas som lite orättvis, men det ser inte så himla jämnt och fint ut IRL…

Vad tycker du?

