Ett tillägg om Henric…

Jag kan säga att jag aldrig någonsin fått så missfärgade naglar av ett nagellack som jag fick av Henric! Jag tog bort lacket efter tre dagar och naglarna var riktigt ruggigt gula, trots att jag hade använt underlack. Jag trodde att det skulle bli en favorit i sommar men även om jag nästan alltid har lack vill jag inte gärna vara tvungen på grund av att mina naglar blivit gula, så nu kommer jag nog tänka efter både en och två gånger innan jag plockar fram Henke igen, tyvärr.

Vad tycker du?

