Color Club Gossip Column med nageldekor

Nageldekorer är egentligen inte min grej, men jag såg så söta från Be-Yu så jag kunde faktiskt inte låta bli. Här har jag applicerat dem på det snygga petrolblå krämlacket Gossip Column från Color Club. Jag använde en pincett för att lossa och applicera det lilla lilla ”klistermärket”, pressade sedan lite och avslutade med överlack. Ha överseende med mina extremt rassiga nagelband, jag glömde smörja innan jag fotade…

Brukar du använda nageldekorationer?

Vad tycker du?

