Katten i lacklådan

Det är mycket lack just nu, men det får ni helt enkelt leva med, hoppas det går bra!

Min yngsta dotter är helt galen i Hello Kitty och själv har jag successivt under våren köpt det ena efter det andra av HM:s nya lack med den lilla katten på. Lilaglittriga Cool Summer, karamellrosa Sweet Summer och ljuvligt azurblåglittriga Turquoise Kitty ser fina ut va?

3 reaktioner på ”Katten i lacklådan

  1. Det lila har jag klämt på många gånger, tycker dom är så fina 🙂 Det blåa har jag faktiskt inte sett i butik tror jag, ska kolla efter det nästa gång!

  2. Kerstin: vilket sammanträffande! De gör ju inte direkt några stora hål i plånboken…

    Honi: ja, det lila har ett väldigt fint skimmer i sig tycker jag! Det turkosa kom tidigare än det lila och rosa, så på en del ställen är det kanske redan slut.

Vad tycker du?

