Make Up Store Henric

Riktigt Shrek-gröna blir naglarna med Henric från Make Up Store. Mjukt och finkornigt skimmer, något skirt men ger bra täckning och fyllig färg med tre lager. Jag tycker att färgen på bilden är något mer ärtgrön än hur Henric upplevs IRL, den har något mer gult i sig än vad bilden återger. Jag tror att Henric kommer bli något av en favvo den här sommaren!

Edit: läs även detta inlägg om missfärgade naglar efter användning av Henric.

4 reaktioner på ”Make Up Store Henric

  1. Jag gilalr också MUS nagellack. Har ett par stycken (något riktitg kasst iofs) som jag verkligen gillar. Tycker det är bra täckning och fina färger. Det här var en riktit fin gräsgrön färg!

  2. Basteth: av de jag provat hittills har jag varit väldigt nöjd – jag tycker de håller en hög kvalité, är lättmålade och sitter grymt bra! Henric är inget undantag, även om det som sagt är lite skirt. Största minuset med MUS:s lack tycker jag är torktiden.

    Kerstin: he sure is! Grönt ÄR skönt, eller hur!?

    Sminkjante: ja, för en grönis som dig vore Henke perfekt ju! Fast du har säkert redan dupes…

Vad tycker du?

