Sommarnytt från Aussie

Lagom till sommaren släpper Aussie en somrigt formgiven utgåva av Colour Mate Shampoo, Colour Mate Conditioner och 3 Minute Miracle Colour. De designade flaskorna kommer att finnas i butik en begränsad tid under sommaren men jag hade turen att få dem hem för att prova!

Lite info från Aussie om produkterna:

Limited Edition Colour Mate Shampoo:  Färgat hår kan bli dassigt och torrt mellan salongsbesöken. Bara för att du har valt att färga håret behöver du inte offra hårets kvalitet för det. Limited Edition Colour Mate Shampoo vårdar och skyddar ditt färgade hår, ger det rikligt med fukt och hjälper håret att återställa sin naturliga glans och livfullhet.

Limited Edition Colour Mate Conditioner: Är du färgstark och snäll? Om ja, så kan det här balsamet bli ditt hårs nya BFF. Med ingredienser som Australian Wild Peach, gör Limited Edition Colour Mate Conditioner vårdande underverk på färgat hår. Håret återfår sin skinande glans, blir mjukt och lätt att reda ut.

Limited Edition 3 Minute Miracle Colour: Om ditt färgade hår har förlorat lite av sin personlighet och behöver piggas upp, ge det intensivvård! Limited Edition 3 Minute Miracle Colour är kuren för färgat hår och sprängfylld med karisma. Den unika formulan med bland annat extrakt från Australian Wild Peach ger din hårfärg en ny livfull glans – på bara 3 minuter. Yay!

Jag har gillat de produkter från Aussie som jag testat hittills, men Colour Mate är faktiskt ett oprövat kort så det är såklart extra spännande. Är du också nyfiken? Håll i så fall utkik här på bloggen de närmsta dagarna, för en tävling är på gång där du kan vinna produkterna plus en rip curl-scarf (den jag fick hem kan du se en skymt av på bilden).

2 reaktioner på ”Sommarnytt från Aussie

  1. Basteth: ja, 3 min miracle är faktiskt den enda inpackning/hårkur som jag orkat använda eftersom jag kan låta den verka när jag fortfarande är kvar i duschen…

Vad tycker du?

