FACE ♥ Brite Bird

Mina lösa pigment har stått helt orörda jag vet inte hur länge, men nu har jag fått en liten nytändning. Kanske är det sommaren som inbjuder till mer skimrande makeuper? För de lösa pigmenten (i alla fall de jag har) är mer skimriga rent generellt än mina pressade skuggor.

Idag föll valet på FACE Eyedust Reality i kombination med I’m Antiqui-teasing you och Nautical Night, båda från Brite Bird. Det var ett väldigt konstigt fotoljus, men resultatet hittar du hur som helst i galleriet.

Vad tycker du?

