Being on the A-list: updated

Den gula färgen på Being on the A-list var förvisso en fin gul färg, men nja, solgula naglar är liksom inte min grej. Men, jag piffade till det genom att toppa det med två lager av OPI Up Front and Personal som med sin halvtransparenta champagneglittriga färg ger en helt annan finish (ha överseende med lite glitterspill utanför naglarna, jag fotade innan jag gick efter med topz för att ta bort spill):

Jag gillar detta betydligt bättre än originalet, vad tycker du?

4 reaktioner på ”Being on the A-list: updated

Vad tycker du?

