En present på dörrhandtaget

När jag kom hem från jobbet idag hängde det en påse på ytterdörren. I den fanns ett urval produkter från Apolivas nya doftserie som jag fått hem för att testa. I serien finns två doftsättningar: solmogna frukter och passion, med en doft inspirerad av passionsfrukt, äpple och persika, samt gröna frukter och mynta, med doft av äpple, päron, mynta och persika.

I påsen: Body soufflé, Duschgel, Bodylotion samt Lipbalm

När jag var på apoteket häromdagen höll personalen på att packa upp just dessa produkter i hyllorna och jag föll direkt för det dekorativa slingermönstret på förpackningarna. Dofterna känns dessutom både fräscha och samtidigt väldigt milda och lätta, vilket jag uppskattar.

Återkommer när jag testat!

2 reaktioner på ”En present på dörrhandtaget

Vad tycker du?

