H&M Denim Dreams

H&M har släppt ett par lack i jättesöta 50-talsinspirerade flaskor och lacken är i mättade pastellfärger. Denim Dreams är krämlack i en somrig blå färg – tänk klarblå himmel eller blåsippor. Lacket är lättmålat, två lager ger full täckning och ett jämnt resultat. Precis som det ofta är med krämlack är torktiden något längre, men ett bra snabbtorkande överlack gör jobbet.

6 reaktioner på ”H&M Denim Dreams

  1. Väldigt söt blå färg! jag var på H&M idag och handlade Isadoralack. Köpte power pink, flashy pink och vintage mint. Visst köpte du de rosa förra våren? har för mig att jag ville ha dem redan då nämligen så nu slog jag till:)

  2. Emelie: vad kul att höra! Jag brukar jämt säga att jag inte är så bekväm i blå lack men detta är ytterligare ett som jag faktiskt gillade, så det börjar ta sig 🙂

Vad tycker du?

