Smått och gott från e.l.f.

Förra veckan landade min beställning från e.l.f. i lådan. Deras Mineral Infused Face Primer har jag varit nyfiken på länge men när jag varit inne och tittat tidigare har den varit slutslåld, så därför har det aldrig blivit någon beställning. Men så nu, för ett par veckor sedan när jag var inne och kikade fanns den, så då slog jag till. Det slank med lite andra saker också såklart, det är ju roligt att testa några olika produkter när det är ett märke man inte provat. Priserna är väldigt låga, så jag är givetvis väldigt nyfiken på kvaliten hos produkterna. Detta är vad som slank med i min första provbeställning:

Shimmering facial whip, färg: Pink lemonade. Nail polish, färg: Blush. Studio bronzers, färg Warm bronzer. Mineral Infusion Face Primer. Candy Shop lip tins: Frosting fantastic, Candy fix och Coconut crazed. Mineral lipstick, färg: Rosy Raisin. Blush, färg: Tickled pink.

Bronzingpaletten ser väl ändå ljuvlig ut!?

Läppstiftet Rosy Raisin har en väldigt fin gammelrosa färg och formulan är skir, mjuk och glansig:

Candy shop lip tins var verkligen lika retro-fina som jag hoppades på:

Givetvis återkommer jag när jag hunnit testa produkterna!

5 reaktioner på ”Smått och gott från e.l.f.

  1. Ska bli kul att se om du gillar grejerna, speciellt lip gloss tinsen. Bronzern var riktigt fin, läppstiftet också, får nog bli en beställning snart 🙂

  2. Mia: nej, inte mineralprodukterna utan de vanliga. Men jag är nyfiken på deras mineralmakeup också!

    Kerstin: ja jag är ytterst nöjd, och även nu efter att ha hunnit testa en hel del av produkterna.

    Fröken Frodig: vad kul, ja jag ska försöka knåpa ihop lite recensioner nu framöver!

    Sminkan: japp, jag lovar att återkomma snart!

Vad tycker du?

