China Glaze Heli-Yum

Närmast elektriskt ceriserött är Heli-Yum, ett av vårens nya knalliga crèmelack från China Glaze. Jag kan inte komma på något annat lack som liknar detta, och jag blir ruggigt glad av färgen, som formligen lyser! Lacket är otroligt välpigmenterat och ett lager ger full täckning. Jag tycker formulan är något tjockare än China Glaze-lacken brukar vara, men å andra sidan tycker jag ofta att crèmelack är lite tjockare, så det känns helt i sin ordning.

5 reaktioner på ”China Glaze Heli-Yum

  1. Så snyggt! Jag är lite sugen på just det här lacket för färgen ser så smaskig ut, men samtidigt vet jag ju att rosa, även elektriska cerisefärgade, sällan kommer fram på mina naglar. Men det är ju så snyggt… Nå, det finns ju kvar om jag bestämmer mig för att slå till.

  2. Åh snyggt! Har nyss fått hem detta men inte provat än (var på begravning igår, så det var ju inte riktigt läge) men ska slå till imorgon. Täcker det bra? Behövs det mer än 2 lager brukar jag inte orka utan lägga ut det på Tradera…

  3. Sminkan: smaskig är ordet, färgen är jättefin!

    Fröken frodig: jag brukar tycka att man kan använda de flesta färger oavsett vad man ska göra, men jag hade nog inte heller burit detta på en begravning. Jag är också ganska kräsen med täckningen men tycker att detta gör jobbet bra. Återkom gärna och berätta vad du tyckte om det!

    Kerstin: ja visst är det!

  4. Jag fullkomligt älskar mitt Heli-yum lack och kommer förmodligen använda det väldigt väldigt mycket i sommar 😛 Jag är glad att det är tillåtet att ha nagellack på mitt sommarjobb ^^

Vad tycker du?

