Produkter från e.l.f.

Idag kom ett paket med några produkter från e.l.f. som jag fått för att testa. Det innehöll ett 2 in 1 Conditioning Gloss och två nagellack; Hot Pink och Gum Pink.

e.l.f. 2 in 1 Conditioning Gloss ”Love it”

2 in 1-glosset består av två delar som blandas när man klämmer ut innehållet ur tuben. Kärnan innehåller skimrande färg och utanför det ett genomskinligt vårdande gloss som bland annat innehåller vitamin A och E, aloe och sheasmör.

e.l.f. Nail Polish ”Hot Pink”

e.l.f. Nail Polish ”Gum Pink”

Nagellacken innehåller vitamin E men är fria från både toulene, formaldehyd och DBP.

Produkterna från e.l.f. är onekligen väldigt billiga, så det ska bli spännande att se vad de håller för kvalitet. Har du några favoritprodukter från e.l.f. att tipsa om?

10 reaktioner på ”Produkter från e.l.f.

  1. Jag gillar deras 2-1 gloss även om delen med färg i kan vara lite bökig att få ur. Det blir en massa spill av det genomskinliga gunket. Men det är mjukt på läpparna och ger en fin glans utan att vara alltför klistrig. Deras lack har jag faktiskt inte testat än av nån skum anledning.

  2. Veronica: låter lite knepigt att applicera, jag har faktiskt inte testat det ännu!! Studio line verkade ha en massa trevliga produkter! Och ett mintgloss låter ju inte heller helt fel!?

  3. Flera av glossen (hypershine & luscious liquid lipstick) är bra till det priset tycker jag allt, och en ögonskuggspensel är inte så dum heller. Blotting papers (-en?) är också stapelvara hos mej.

  4. Fröken frodig: tack för tipsen! Blotting papers har jag faktiskt aldrig ägt, som den torris jag är…

    Kerstin: nä, inte jag heller som sagt, förräns nu 🙂

    Mayaline: primern är den produkt som lockat mig till märket faktiskt, den ser jag verkligen fram emot att testa!

  5. Det finns många roliga saker där, en favorit är mineralskuggan Confident och Healthy glow bronzing powder.
    Det enda jag har haft superdålig erfarenhet är eyelinerpenseln :p

  6. åh vad kul med ELF! Måste köpa på mig lite snart också!

    jag undrar om Hot Pink-lacket påminner om ditt China Glaze Heli-Yum i färgen..?

Vad tycker du?

