e.l.f. Candy Shop Lip Gloss

Jag är svag för retrodesign och därför blir jag lite förälskad när jag ser de fina läppglansen i serien Candy Shop som e.l.f. lanserar. De låter dessutom riktigt mumsiga, eller vad sägs om Frosting Fantastic, Berry Pop, Crazed Coconut, Cherry Bomb, Candy Fix och Mocha Maniac!? Jag blir väldigt sugen på både Frosting Fantastic, Crazed Coconut och Mocha Maniac!

2 reaktioner på ”e.l.f. Candy Shop Lip Gloss

  1. Har flera av dessa, snygga förpackningar, men dofterna är ganska syntetiska. En del luktar inte alls gott, Mocha mania luktar bara bränt tycker jag, Candy fix är inte heller god. Cherry bomb luktar kaffe eller något kolaaktigt, inte körsbär! Å andra sidan är dofter väldigt personligt, du kanske gillar dom 🙂 Dessutom är dom ju så billiga att man kan köpa dom för askens skull!

  2. Fröken frodig: ja askarna är det jag framför allt föll för, men dofterna låter ju så goda, synd om de inte är det… Jag har hur som helst klickat hem några, så vi får se vad jag tycker om dofterna när jag väl fått testa dem.

Vad tycker du?

