Scratch Urban Eco collection

Har du provat något lack från Scratch? Jag har faktiskt inte gjort det, men nu är jag sugen. För ett tag sedan fick jag information om Scratch kommande vårkollektioner och lacken från kollektionen Urban Eco föll mig i smaken. Kanske för att det inte var de typiska vårfärgerna, utan lite mer klassiskt och enkelt. Vad tycker du om dessa?

Just Dust, Dusty Lavender, Just Mud

Dusty Mocca, Black Purple, NineteenEigthyFive

Jag är väldigt sugen framför allt på de fyra dova lacken – yum!

Vad tycker du?

