Too Faced Chocolate Soleil

För en tid sedan köpte jag bronzern Chocolate Soleil från Too Faced. Jag föll för den för att den är helt matt och har en ton som passar mig bra – inte för mörk och med en gul underton. Det jag inte märkte när jag testade den i butik men som verkligen blev en glad överraskning (okej, jag borde kanske kunnat räkna ut det) är att den doftar choklad! Nu ska man ju kanske undvika parfymerade produkter så gott det går, men jag kan inte hjälpa att jag blir glad (och godissugen) varje gång jag använder den! Som vanligt har Too Faced satsat lite på förpackningen också:

Är bronzer en sommarprodukt för dig? Jag använder bronzers även nu, men väldigt sparsamt för att undvika morotseffekten som Linda så tydligt illustrerat. Jag lägger bronzern under kindbenet, för att ge en skuggeffekt och mer liv åt ansiktet.

Vad tycker du?

