Kreativ Blogger Award

Nämen titta vad jag hittade, opublicerat i arkivet – ett vid det här laget ganska gammalt inlägg som jag inte kände mig riktigt klar med. Jag har inte tagit tag i att fila vidare på det, utan här kommer det, i befintligt skick så att säga.

Av Skor och maskara har jag fått den nominering till kreativ bloggare som cirkulerat i bloggsvängen ett tag.

Nomineringen går ut på att man ska berätta sju saker om sig själv, so here we go!

  1. Jag skriver listor för allt möjligt och dessa listor är jag också noga med att bocka av. Ordning och reda!
  2. Min största last är lakrits. Det har hänt att jag ätit så mycket lakrisal att jag fått skrubbsår i gommen.
  3. Jag kan bli så fokuserad på en sak att jag glömmer allt runtomkring mig, vilket gör att jag ibland går under namnet kaminmannen hemma.
  4. Jag hatar att komma för sent. Hatar.
  5. I hela mitt liv har jag haft behov av att få utlopp för någon slags kreativitet. I vilken form har varierat genom åren, men jag har bland annat ägnat mig åt att skissa, måla, sy och tillverka smycken. Att leka med makeup är en ypperlig kreativitetsventil för mig.
  6. Jag har besökt hjärtkliniker i sju delstater i USA. Inte för att jag har hjärtproblem (eller obskyra intressen) utan för att jag jobbat med medicinteknisk utrustning.
  7. När jag började blogga om smink var det för att jag var nyfiken på hur det här med bloggar och bloggverktygen funkar – jag kunde i min vildaste fantasi inte föreställa mig att jag skulle fortsätta med detta i flera år!

Den här har som sagt cirkulerat länge redan, men är du sugen på att anta utmaningen i din blogg, lämna en kommentar!

Vad tycker du?

