Lugn bloggvecka

Den närmsta veckan blir det lugnt här på bloggen för imorgon bär det av för en veckas skidåkning. Här hemma smälter snön för fullt och det kan den få fortsätta göra, så kanske det mesta av slasket och blasket är borta när jag är tillbaka igen!

Jag har inlett ett stort rensa-projekt här hemma, är du nyfiken kan du spana in mina pågående auktioner på Tradera (som jag inte tänkt på att skriva om här förräns jag såg att Tina på Beleza skrev om sina!). De nuvarande annonserna har legat ute en vecka redan men det är ytterligare en vecka kvar tills de avslutas. Mer kommer framöver också, men jag tar det lite successivt. Jag brukar alltid sätta utropspris 1 kr så det finns chans att få produkter som är nya, fräscha och ibland inte ens testade för en billig penning.

3 thoughts on “Lugn bloggvecka

Vad tycker du?

