Oh, sweet, sweet lemon…

Idag släpptes Sweet Lemon-produkterna på The Body Shop, och med tanke på hur omskrivna de varit vågade man ju inte vänta, eller hur? Jag har tjatat och tjatat om rosdoft, men citrondoft är min andra favorit, så det var ganska givet att jag skulle gilla produkterna. Jag köpte både kroppssmöret, duschcrèmen, lotionen och läppbalsamet!


Kan du motstå den begärliga citrondoften, eller har du rentav slagit till du med?

4 reaktioner på ”Oh, sweet, sweet lemon…

  1. Jag såg fram emot detta men tyckte att det luktade Ajax och det var ju inte så kul. Trodde de skulle lukta lite sött iaf med tanke på namnet men de luktade verkligen ren citron. Kan kanske tänka mig duschkrämen och ev läppbalsamet men det är tveksamt. Nej, jag blev besviken.

  2. Anna: nej, vad synd! Det är ju så individuellt det där med dofter… hade jag tyckt det luktade rengöringsmedel hade jag nog också avstått!

    Tina: så är det ibland, men då har du å andra sidan något att se fram emot i vår!

    makeuponista: låter som en plan! 🙂

Vad tycker du?

