Finfina skuggor från BriteBird

Häromdagen fick jag ett fint paket på posten från Sanna som ligger bakom mineralskuggorna från Brite Bird. Länge har jag suktat i webbshopen men aldrig riktigt kunna bestämma mig för vad jag skulle ha, men häromdagen slog jag till på den finfina paletten Sanfiedore och hela sex singelskuggor; från vänster: Fudgey (brunbeige), Buttercup (citrusgul), Imperial topaz (guldigt korallrosa), Big mean yellow dog (gulvit, perfekt som highlighter), Hours (mörkt grön) och Moa im-pressed (lilagråbrun)!

Skuggorna har en helt underbar formula som är krämig och fantastiskt pigmentrik. Har du inte redan kollat in Sannas fina skuggor och pigment på Brite Bird, gör det!

7 reaktioner på ”Finfina skuggor från BriteBird

  1. Du kommer att bli såååå nöjd!!! Fudgey har jag anvönt massor och likaså Hours och Moa im-pressed men de två sista får man vara lite försiktig med eftersom de är så väldigt pigmentrika om man inte vill se ut som en dam redo för gala på morgonen. Det är inte bara en gång jag kommit till jobbet med en tung kvällsmake-up..

  2. Finfina grejer! Jag har ingen av de pressade skuggorna, hoppas du kommer att visa lite makeup med Fudgey och Imperial Topaz (som jag tror har hamnat lite snett i texten här?).

  3. Åh så fint! Jag är ofta inne och kollar, men kan inte riktigt bestämma mig, jag vill ju ha allt! Trion ligger dock särskilt bra till. Jag ser fram emot fina EOTD:s här hos dig!

  4. Jag älskar Sanfiedore, använder den bruna ofta till vardags. Har också tänkt köpa de pressade singlarna. Vore kul om du körde en EOTD med nån av dem snart!

  5. Åh, jag måste nog beställa lite jag med… Har Sanfiedore-paletten, galet bra pigmentering i skuggorna!

  6. Helena: det låter lovande!Marie: av det jag testat hittills är jag supernöjd kan jag säga 🙂 Och tack för att du gjorde mig uppmärksam på skrivfelet, det är fixat nu!Kerstin: precis så har jag känt länge också, men nu har jag i alla fall kommit till skott.Maya: den är fin, den bruna i Sanfiedore-trion, väldigt bärbar!Fröken Frodig: det är inte lätt att välja bland alla fina… 🙂

Vad tycker du?

