Rojalistisk magi

De morgnar då jag verkligen behöver hjälp att vakna till liv tar jag hjälp av min duschcrème från det grekiska märket Kings&Queens; George III Lime Showergel. Om man gillar citrus, lime och lite syrligt fräscha dofter är det här himmelriket och jag kan inte annat än bli pigg(are). Förutom lime får den här duschcrèmen även doft av granatäpple, blå lotus och malakit.

Duschcrèmen är dryg att använda. Den rengör och gör att huden känns frisk och klar. Den kanske inte är helt rätt om man har riktigt torr hy – jag upplever att den är mer rengörande och uppfriskande än vårdande och återfuktande, men ändå inte så att den torkar ut huden. Plus i kanten för att den dessutom är fri från parabener.

3 reaktioner på ”Rojalistisk magi

  1. Jag har den, eller inte just den, utan deon som är i samma doft, jag ÄLSKAR den, verkar jävligt dryg med, och bra är den också 🙂

  2. Jag fick prover på Mango-varianten av detta märkes duschcreme och den var helt ok också, kanske inte min absoluta favorit, men doftar gott.

  3. En sådan skulle jag behöva om den hjälper en att vakna till, gäääsp! Gillar att den inte innehåller parabener!

Vad tycker du?

