Favorit i repris

Att The Body Shop kör en kampanj där man under en tidsperiod åter säljer ett urval produkter som tagits bort ut sortimentet har säkerligen inte undgått någon. När jag hörde att den klassiska morotscrèmen skulle komma tillbaka blev jag lyrisk – den var favorit hos mig tills den försvann ur sortimentet. Eftersom de inte är tillbaka permanent passade jag på att bunkra lite och köpte därför två burkar av crèmen. Jag passade också på att köpa den ljuvliga djuprengörande och mjukgörande ansiktsmasken med honung och havre.

Vilken av kampanjprodukterna bankar ditt hjärta lite extra för?

7 reaktioner på ”Favorit i repris

  1. Det här hade jag totalt missat. Måste kolla in lite. Kommer inte ihåg någon favvo såhär på direkt.

  2. Bananschampot är lovely! Funkar även för känslig hårbotten. Gillar också Green apple duschkrämen, så frisk doft 🙂

  3. Sublimt: ja visst är den!Makeuponista: hm… jag har faktiskt lite svårt för banandoftande prylar, gissar att det nog inte är något för mig faktiskt.Ninni: nämen banan igen, jag tänker på skumbananer när jag luktar på dem! Dewberry däremot – yummy!Sminkjante: du får säkerligen flashbacks när du ser sortimentet!Karin: banan igen – URK! 🙂 Äppleduschcrèmen håller jag däremot med om, den slank faktiskt också med när jag handlade!Lotta: Ice Blue, hm… det har jag nog aldrig varken testat eller luktat på!

Vad tycker du?

