Apoliva Care duschcrème och bodylotion

Jag testade Apoliva Care duschcrème och kroppslotion för första gången tidigt i våras och produkterna har sedan dess blivit favoriter som jag återkommer till när huden behöver extra mild omvårdnad.

Duschcrèmen innehåller honungsextrakt som ska ha fuktighetsbevarande och lugnande effekt på huden. Den ger ett mjukt och krämigt lödder och rengör skonsamt huden utan att torka ut – min hy som är både känslig och med tendens att bli torr känns väl rengjord men utan att bli stram efteråt. Jag gillar dessutom den lätta och fräscha doften.

Kroppslotionen innehåller vårdande naturliga oljor, skyddande honungsextrakt och vitamin E. Lotionen är krämig och fyllig i konsistensen och dryg att använda. Den går snabbt in i huden och återfuktar men utan att kännas fet eller kladdig. Precis som duschcrèmen har den en lätt och fräsch doft.

3 reaktioner på ”Apoliva Care duschcrème och bodylotion

  1. Hej! Jag har nyss startat upp min nya blogg på http://haneys.blogg.se. Det vore kul om du ville titta in och säga vad du tycker om den! Just nu har jag en tävling igång som du gärna får vara med i! Ha en trevlig kväll!

  2. Har du något tips på en bra handkräm nu inför hösten? Det känns så jäkla svårt att "gå runt och prova" handkrämer…

Vad tycker du?

