Sinful Colors What’s your name

När jag var i New York shoppade jag två lack från Sinful Colors, ett märke som bland annat Sminkan visat en hel del lack ifrån och som inte går att få tag på här i Sverige. Ett av lacken jag slog till på är What’s your name – ett högblankt svart lack med turkos skimmerpartiklar i sig. Det påminner en del om Spellbound Black från IsaDora men är i mitt tycke snyggare tack vare sin blanka svärta.

Som vanligt när det gäller subtila nyanser och skimmer är det väldigt svårt att fånga på bild. Jag har i alla fall två lager lack.

I direkt solljus

I skugga

Jag upplever lacket som väl täckande och hyfsat lätt att måla med – jag hade nog egentligen önskat en lite mer rinnig formula alternativt en bredare pensel, men det är absolut inte omöjligt att jobba med. Med snabbtorkande överlack torkar det dessutom riktigt snabbt.

5 reaktioner på ”Sinful Colors What’s your name

  1. WIHOOOTänkte bara fråga om du har frusna händer?Då vill jag tipsa om att du kan vinna ett par romantiskt handvirkade Torgvantar!Bara att komma in och kommentera, jätte kul om du vill vara med! :)Ha de bra!Glada hälsningar/Idawww.my.opera.com/idaskreativaWIHOOO

  2. sofie: ja det gröna var fint!Heartcore: tack! Ja, jag gillar det skarpt!Idas kreativa: åh, de var ju alldeles ljuvliga den tävlingen vill jag absolut vara med i!Sanna: där ser man! Ja, det är verkligen högblankt och fint!

Vad tycker du?

