IsaDora Kabuki Powder Brush

Den här söta lilla kabukin köpte jag för några veckor sedan och den är helt perfekt till rouge. Jag ryser vid tanken på de första kabukis som IsaDora släppte samtidigt som sin första mineralmakeup, de var verkligen horribla. Vassa, hårda och spretiga – de rev och irriterade hyn. Den här däremot är syntetisk och faktiskt hur mjuk som helst. Jag är extra förtjust i att den är så bra till lösa mineralrouge, jag har inte tidigare haft någon borste som varit riktigt bra till dem men nu har jag det!

Materialet kommer från http://www.makeupoholic.blogspot.com och får inte användas utan medgivande.

3 reaktioner på ”IsaDora Kabuki Powder Brush

  1. Kul när budgetborstar fyller sin funktion, de kabukis jag införskaffat från de "inte allra dyraste" märkena har varit rent Kass med stort K. Släpper hår och irriterar huden. Väntar nu med spänning på min från EM, den ska ju vara bra-och prisvärd!

  2. Jag har den första från Isadora och får hålla med om att den inte är någon hit. Jag använde den bra länge utan att tänka på att den irriterade hyn och så, visst var den ganska vass men jag körde på utan större reflektion. Sedan skaffade jag IDs kabukiborste och hallå vilken skillnad! Nu har jag försökt använda min från Isadora någon gång men nej tack, den är inget vidare snäll. Undrar vad som fick dom att göra en med syntetisk borst istället för med äkta hår? Kul att den funkar bra i alla fall! 🙂 Vad kostade den?

  3. Linda: ja det är verkligen skillnad mellan olika borstar. Jag älskar mina EM-borstar, hoppas att du också blir nöjd med dem!!Marybeth: det var samma för mig, det tog ett tag innan jag fattade hur dålig den var. Min erfarenhet nu när jag hunnit testa lite mer är att syntetiska är mjukare än de av äkta hår, så jag är nöjd med att den är av syntethår. Om jag minns rätt kostar den strax över hundralappen, kanske 130 typ?

Vad tycker du?

