REN No. 1 Purity Cleansing Balm

I veckan som gick fick jag ett paket på posten med den senaste ansiktsrengöringen från REN. Eftersom jag verkligen gillat de produkter jag hittills testat från REN blir jag närmast lyrisk när jag läser om No. 1 Purity Cleansing Balm:

No.1 Purity Cleansing Balm är ett lyxigt, silkeslent rengöringsbalsam spetsat med välgörande rosenextrakt. När balsamet blandas med vatten omvandlas det till en rik mjölk som rengör på djupet, avlägsnar make-up, lugnar och ger huden lyster. Värm i handflatan och massera försiktigt i ansiktet och på halsen. Fukta sedan handen och massera vidare tills balsamet omvandlas till en rik mjölk.

Jag återkommer med recension när jag hunnit testa det lite!

Tidigare testat från REN:
Mayday Mayday Rescue Balm
Rose Synergy O12 Restoring Facial Serum
F10 Enzymatic Smooth Radiance Facial Mask

Vad tycker du?

