Lumene Quick & Chic Autumn Heathers

Jag tror att Autumn Heathers är en av höstens nya nagellack från Lumene. Färgen är intressant tycker jag! Det är en väldigt kall mellanmörk brun nyans, men det som gör att den känns ovanlig och spännande är det lite dammiga utseendet, precis som OPI Catherine the Grape har. Lacket täcker väldigt bra, jag har två lager här men det är knappt det behövs om man är lite mer noggrann med det första.

5 reaktioner på ”Lumene Quick & Chic Autumn Heathers

  1. Kerstin: tack! och det är faktiskt ännu finare IRL!Linda: ja exakt, den känns absolut höstig den här färgen.Sminkjante: visst är det frustrerande när man ser en färg som man gillar men som man nästan i förväg vet att man inte passar i!? Så är det för mig med bruna färger som har guld i sig, det funkar inte alls.Marie: ja, ibland glimrar de till 😉 Jag gillar formulan på deras lack så då är det ju extra kul när man hittar en färg man gillar.

Vad tycker du?

