Efterlysning: Sally Hansen Hard as Nails

Nyligen köpte jag ett underlack från Sally Hansen som visade sig vara tokbra. Tyvärr tappade jag flaskan i klinkergolvet häromdagen, och givetvis gick den sönder. Jag har köpt det på en City Gross-butik som vi besökte av ren tillfällighet (och som alltså inte ligger där jag bor). Nu undrar jag vart sjutton jag kan få tag på just det här underlacket? Tittade idag när jag var på ICA Maxi och handlade, de hade en del från Sally Hansen, men inte just det underlack jag är ute efter.

Ja just ja, underlacket heter Hard as Nails och flaskan ser ut som denna fast är ofärgad och har svart kork.

Tips mottages tacksamt!

4 reaktioner på ”Efterlysning: Sally Hansen Hard as Nails

  1. H&M eller Kicks tror jag att jag sett det på.. minns inte vilket eller om det kanske är t om båda? Kan vara Lindex med.. Hm.

  2. Viktoria: ja det tänkte jag med, de har en del Sally Hansen-produkter men jag har inte hittat just detta underlack tyvärr!Emma P: ja där finns det säkert i och för sig… men jag ville liksom kunna bara springa iväg och köpa det nånstans, inte lägga en beställning och vänta… Fast det får kanske bli så ändå.Marybeth: samma problem med H&M, Lindex etc som det är med Åhléns och Kicks – de har Sally Hansen, men jag har inte hittat just detta underlack i nån butik ännu!

Vad tycker du?

