New York, New York!

Om ett par veckor åker jag till New York! Det är flera år sedan jag var där sist och därför efterlyser jag givetvis shoppingtips… Självklart kommer jag att besöka min favoritkedja Bath & Body Works och skönhetsmeckat Sephora. Jag planerar även att köpa lite frisörprodukter som i USA kostar en bråkdel av priserna här hemma i svedala.

Har du tips på annat som man inte bör missa i NY? Skriv en kommentar!

8 reaktioner på ”New York, New York!

  1. Fy fasen fy fasen fy fasen vad jag är avundsjuk på dig nu! Det är min dröm att åka till NY. Min sambo vill bara åka till varma ställen och barnen också så vi har de senaste åren hamnat på Mauritius, Spanien och Thailand. Inte fy skam, men det går inte upp mot NY i mina ögon! Jag ska bannemej dit snart och jag ska bannemej ha ordentligt med pengar med mig! Så det så! Hoppas du får en riktigt härlig resa och skriv allt om den sen är du gullig!

  2. Ninni: Söta du! Vet du, jag sticker med ett gäng tjejer, NY tillsammans med mannen och barnen hade inte varit samma sak 😀

  3. Missa för guds skull inte MACs flaggskeppsbutik, PRO storen på 7 West 22nd Street. Jag har aldrig varit i NY men jag dör lite av längtan varje gång jag ser bilder på den butiken…

  4. Purity: åh, jag hoppades faktiskt att nån skulle ha ett bra MAC-tips, tusen tack! *noterar adressen* Frågan är bara hur man ska få hem allt 😉

  5. Usch vad avis jag blir!! Jag tipsar om Victorias secret hudvårdsserier, tex. deras bodylotions osv. Leta efter dem, helt underbara!

  6. Kerstin: åh! tack för tipset, jag noterar :-)Marie: tack, ja det är väl egentligen inte så att man behöver mer hjälp på traven för att shoppa i NY :-)Anonym: tack! Jag gillar underkläderna från Victorias Secret men har faktiskt inte testat deras kroppsvård, men jag ska kolla på dem!

Vad tycker du?

