Nailpolis by HM Goddess on stage

Nu var det ganska länge sedan jag köpte det här lacket, men nu under sommaren har det varit andra mer fruktiga och ljusa färger som lockat till användning så det har fått stå och vänta på sin tur lite väl länge. Hur som helst blev jag tillfälligt lite trött på alla knalliga färger så jag bestämde mig för att testa det mörka Goddess on stage. Lacket har en riktigt mörk blålila färg och överraskande snyggt skimmer i form av små små röda skimmerpartiklar. Suverän täckning och lätt att måla med.


Här på bilderna har det suttit ett par dagar och börjat skavas av lite i kanten, men färgen återges i alla fall rättvist tycker jag. Och om man tittar på flaskan ser man också det fina skimret lacket har.

3 reaktioner på ”Nailpolis by HM Goddess on stage

  1. Linda: tack! Både ja och nej faktiskt, jag tycker att bilden inte riktigt gör färgen på naglarna rättvisa samtidigt som bliden framhäver skimret i lacket i flaskan mer än det syns IRL. Så den riktiga färgen ligger nånstans mittemellan 🙂

Vad tycker du?

