Bloggmingel hos Apoliva

Igår kväll var jag på ett mycket trevligt bloggmingel hos Apoliva. När det gäller Apoliva är jag inte särskilt svårflörtad eftersom jag varit väldigt förtjust i mycket av det jag testat tidigare från märket (som till exempel Apoliva Care ansiktsvård, deodoranten, eller kroppsvårdsprodukterna ur bassortimentet). Men det var roligt att få höra lite mer om varumärket än det som står att läsa på förpackningarna! Under kvällen berättade två av kvinnorna bakom Apolivas produkter lite om bakgrunden till varumärket och produkterna i deras nuvarande sortiment. Jag fick också lära mig att Apolivas devis är Scandinavian Sensuality och att den mjuka kurvan som pryder alla förpackningar är inspirerad från en Zorn-kulla.

Till sist bjöd de även på en förhandstitt på hårborstar, kammar, en makeupborste och scrubvantar som kommer att lanseras till hösten.

Stressad som jag är just nu hade jag givetvis glömt kameran hemma, så det finns inga blider från minglet, men jag bjuder istället på en bild på innehållet i den goodiebag jag fick med mig hem:

Solstift SPF 30, Sollotion SPF 20, Dagcrème, Nattcrème, Duschcrème, Kroppslotion och Scrubrondeller.

Jag är just nu galet förtjust i Apolivas reklamfilm som går på TV. Har du sett den? Vad tycker du om den?

6 reaktioner på ”Bloggmingel hos Apoliva

  1. Haha Apolivas reklam påminner mig om The Ring, vilket är en av de läskigaste filmer jag sett, så näää jag tycker verkligen inte om den! Men däremot önskar jag att jag hade sett den där skuggpaletten från HM (i ditt nästa inlägg) medan den fanns i butik. Vill HA!!! =) Tack så mycket för en jättetrevlig och inspirerande blogg!

  2. Johanna: jag har samma association och är jättefjantig med skräckisar (håller defintivt med om att The Ring är en urläskig film!) men det är något förtrollande över den här reklamfilmen som bara trollbinder mig!

  3. Lustigt att du frågar om den filmen. Jag tycker tyvärr den påminner om domedagen, och det tänkte jag senast för en liten stund sedan.

  4. CrazyNails: kul med fler som gillar dem!Elin: ha ha, ja du verkar ju inte vara ensam om att tycka att den är läskig… men jag tycker att den är bra även om den påminner om nån skräckfilm :-)Samantha: ja jag har ju det, även om jag inte hunnit skriva om den ännu! Jo, jag gillar den, både lotionen och duschcrèmen!

Vad tycker du?

