Too Faced Pink Leopard Bronzing Powder

Titta vad som ropade mitt namn idag när jag virrade omkring på stan!

Pink Leopard Bronzer beskrivs såhär:

Our lovely leopard bronzing and blush powder combines gorgeous shades of golden bronzes, gilded pinks and neutral fawns to create a glorious all over glow or a healthy flush to your cheeks any time of the year. Look like you just got back from an African safari with this skin-perfecting combo. Being sexy has never been more fun. Meooow!

Härligt skimrande bronzing-/rougepuder i varma nyanser av beige, rosa och kopparbrunt, helt oemotståndligt. Visst är det sött?

7 reaktioner på ”Too Faced Pink Leopard Bronzing Powder

  1. Makeupionista: ja visst väcks ha-begäret till liv!?Ninni: absolut!! Malin: ja, det är jättefint! Jag har bara testat det en gång, det ger fint skimmer men inte så mycket färg, så det går bra att antingen ha bara som det är eller tillsammans med bronzer och/eller rouge för lite mer färg. Weheey: vad kul att höra, alltid kul att man kan roa nån 😉 Roligt att du gillar bloggen!

  2. Ja, det är hur fint som helst! Jag har suktat efter det länge, men det känns vääldigt omotiverat, eftersom jag knappt använder bronzer…

  3. Kerstin: ja då förstår jag om det känns lite omotiverat såklart. Om det är till produktens fördel kan jag säga att den inte är så mörkt bronzig utan jag uppfattar den nästan mer som en highlighter fakiskt.

Vad tycker du?

