… och som vi ansträngt oss!

Det pratas om MAC:s nya rospräglade rouger överallt, även här hemma. Så mycket så att min man igår när jag kom hem överraskade mig med en present, innehållandes både Blush of Youth och Summer Rose.

Det var tänkt som en mors dag-present, men eftersom han känner mig och hört hur mycket jag dillat om dessa tyckte han att det var säkrast att ge dem till mig i förskott, så att jag inte skulle hinna ränna iväg och köpa dem själv. Synd bara att jag själv ilat runt på stan igår för att komma över dem… Jag kunde inte förmå mig att köpa båda två, men när jag fått min present hade jag plötsligt ett exemplar av Summer Rose och två av Blush of Youth.

Som tur var fick jag lämna tillbaka det jag själv köpt när jag gick och frågade snällt idag. För även om de är fina så vet jag hur sällan jag når botten på ett rouge eftersom jag är för ombytlig.

Har du spanat in, eller till och med köpt någon av MAC:s rosor?

8 reaktioner på ”… och som vi ansträngt oss!

  1. Så otroligt gulligt av hohom och vilken tur att du fick lämna tillbaka ett. Har inte spanat så värst mycket på dessa men det kske mest är för att jag inte har ngt MAC i stan, visserligen jobbar sambon min i Sthlm så han kan ju iof vara MAC Shoppare åt mig… :o)

  2. Åh, vad gulligt av honom!½ Och vad kul för dig att du fick båda. Ska bli kul att höra vad du gillar dem…

  3. Fick tag i ”Summer Rose”. Tydligen gick dessa åt som smör så jag är glad att jag fick tag i ett ex.

  4. vilken fin mors dags-present och vilken man du har! =)jag skippar rosorna (men du kan väl visa upp i en FOTD?) och skuggorna också tror jag, däremot fick jag tipset att kolla in lippiesarna i RR.

  5. Vilken snäll man! Köpte Summer rose förra veckan och idag strök jag kring MAC disken igen och nappade åt mig det sista exet av Blush of youth! 🙂 lyckan är total hehe..men dom är ju så fina!

  6. Linda: ja men det måste du absolut utnyttja, om han jobbar i Sthlm!Emma: ja, jag hade nog inte unnat mig båda om jag skulle köpt dem själv faktiskt, men jag är jätteglad!;a: ja de har nog varit riktigt lättsålda, vilken tur att du hann få tag på en i alla fall!CrazyNails: till MAC menar du? Ja det tycker jag! Alltid kul att klämma och känna på produkterna i de nya kollektionerna.A home far away: tack, och välkommen hit!Maya: ja visst var det, jag blev jätteglad såklart. Det fanns flera fina läppstift i kollektionen, däremot kikade jag inte på glossen eftersom jag inte är nån glosstjej…Sara: he he, jag känner igen det där beteendet 🙂

Vad tycker du?

