Color Club Revvvolution

Jag har sagt det förr, holo-lack är egentligen inte min grej, men Revvvolution från Color Club är verkligen ett undantag, jag är kär! Mörkt gråsvart och med ett diskret holografiskt skimmer. Men varför är det så attans svårt att fånga holo-känslan på bild?

Eftersom att det går att hitta bra bilder hos andra får ni nöja er med det här mediokra försöket…

6 reaktioner på ”Color Club Revvvolution

  1. Hej =)jag undrar om din perioral dermatit har försvunnit nu eller om den fortfarande är kvar och besvärar 😦 har ett himla jobb med mitt här hemma, det är otroligt jobbigt. tips? kramar

  2. Ah, det är så fint så fint! Jag hade matt överlack på Revvvolution efter ett par dagar, det blev hur snyggt som helst!

  3. Jag är så otroligt sugen på Revvvolution. Har varit länge och ditt inlägg gör det inte bättre 🙂 Måtte dollarna gå ner lite till!

  4. Åh, va snyggt!Kan du förresten visa lite bilder på Loreals Color Riche Shine Gelee? Jag är så nyfiken!

  5. ems: ja, det är ungefär ett år sedan jag blev av med den nu och jag har inte haft några tendenser till återfall. Vad trist att du inte blir av med den! Kör du nollbehandling? Tänk också på att vara försiktig med sol nu när det börjar bli vår – solen brukar ha en tendens att förvärra. Lycka till, jag lider med dig!Marie: Ja jag såg det hos dig med det matta överlacket – sååå snyggt!Sissi: tack! Ja, jag gillar det jättemyckett!Kajalpennan: attans då! 😉 För mig var det faktiskt mer att det bara slank med men jag ångrar mig absolut inte, det är jättefint!Anonym: tack! Ja, jag har ju något av dem som jag fortfarande inte visat faktiskt, tack för att du påminde mig!

Vad tycker du?

