OPI Glacier bay blues

Glacier bay blues från OPI är mörkt med toner av både blått, grönt och lila i sig. I vissa vinklar ser det grönturkost ut och i andra anar man mörkt purpurlila undertoner. Det är ett skimmerlack men känns nästan lite som jelly-formula – det är ganska skirt och behöver tre lager, men ger en härlig lyster och glow. Tyvärr är detta ett sådant lack som är stört omöjligt att göra rättvisa på bild, men du får helt enkelt tänka dig att det är ännu snyggare IRL.

8 reaktioner på ”OPI Glacier bay blues

  1. Vad bra att du gillar det! Bättre att det kommer till användning än att det står hos mig utan att användas.

  2. Hejhej =) Snart är balen för oss nior, och jag och mina kompisar tänker köra på individuella teman.. Jag har bestämt mig för isprinsessa, men jag suger vekligen på sminkning. Kan inte du visa en enkel, men utstickande isprinsessesminkning? Skulle vara djupt tacksam =)

  3. Heartcore: tack! Ja, och den är ännu snyggare i verkligheten!marinamake: där ser man, visst är det fint!Sminkjante: ja jag gillar det jättemycket :-)Kerstin: ja, eller hur? rebecka: oj, det var en intressant utmaning! Med risk för att jag själv inte kommer att hinna göra något sådant själv och visa upp kan jag alltid tipsa dig om en fantastiskt vacker sminkning som Viola gjorde i vintras, spana in den här!

  4. Har du något tips på hur man får så runda, fina nederkanter på nagellacket. Det blir lätt att jag kladdar på eller emot nagelbandet när jag lackar och det blir inte så snyggt. Eller gäller det bara att träna? 🙂

  5. ak: tack! Ja vad ska jag säga, det är ju lite pilligt men för mig räcker det om jag tar det lite lugnt när jag målar och är noggrann. Sen börjar jag inte ända intill nagelbandet utan ett par millimeter ut på nageln. Lycka till!

Vad tycker du?

