Nailpolish by H&M Sophisticated Susanna

H&M går från klarhet till klarhet med nyanserna på sina nagellack. Lacket Sophisticated Susanna är nytt för säsongen och har en ljus och fruktig korallrosa färg med ett diskret koralligt och silvrigt skimmer i sig. Jag upplever detta lack som lite mer tjockt i konsistensen och därmed flyter det inte ut lika bra över nageln som de andra lack jag provat från H&M – man får med andra ord jobba lite mer för att få tunna lager och ett jämnt resultat.

Här har jag två lager vilket är fullt tillräckligt för att få bra täckning. Jag har avslutat med Jessica Top Priority för lång hållbarhet och Jessica Brilliance för glossig finish och kortare torktid.


6 reaktioner på ”Nailpolish by H&M Sophisticated Susanna

  1. Jag älskar alla dessa härliga namn som produkterna har. Det roligaste var nog OPI-lacket Kinky in Helsinky. Hihi!

  2. Kerstin: ja, och ganska ljust för att vara fruktigt också.Ninni: ja det finns många roliga namn på lack 🙂 Sissi: tack!

Vad tycker du?

