Fruktiga lack från IsaDora

När H&M säljer IsaDora-lack för 39,50 kr/styck får man väl ändå passa på? Det låg massvis med fina fruktiga lack (och andra också såklart) i lådorna och jag fick tag på dessa tre som föll mig i smaken.

166 Coral, 192 Power Pink och 119 Smashy Cerise

Sedan såg jag just borta hos Bjootiatt i alla fall ett av dem hör till IsaDoras sommarkollektion Delirious, det hade jag inte koll på innan så det var ju extra kul att pricka in!

6 reaktioner på ”Fruktiga lack från IsaDora

  1. Power pink var jag också sugen på. Men vet inte om det är för likt nåt av de jag redan har. Och det höra är väldigt fint 🙂

  2. Emelie: du har säkert nåt liknande, du har väl massvis med just rosa lack om jag inte minns fel!? Veronica: ja, det är riktigt smarriga nyanser!

  3. Ser smarriga ut!Och du, säkerhetskoden blev essie… Måste vara en nagellacksgud som tittar ner på oss!

  4. Smashy cerise pillade jag på på H&M idag, den ser så härlig ut tycker jag! Köpstopp dock… Får se om jag verkligen kan hålla det nu när de var så billiga…

Vad tycker du?

