Orly Cherry Bomb

Ursäkta dagens spam av inlägg men det känns som att jag har massor att skriva om nu när jag varit borta en vecka… Här kommer i alla fall lite bilder på det underbara Orly-lacket Cherry bomb, ett fruktigt korallrött lack med guldigt skimmer. När det gäller formula har jag absolut ingenting att klaga på, lacket är lättmålat och har bra täckning – två lager räcker gott.

8 reaktioner på ”Orly Cherry Bomb

  1. Hej!Du som gillar nagellack, kan inte du testa incocos ”kladdfria nagellack”?? Vore så roligt att se om det fungerar 🙂 Har sett det på kicks men är lite skeptisk till om det verkligen fungerar bra, och du har ju rätt mycket erfarenhet av nagellack 🙂

  2. Anonym: Vi får väl se, än så länge har jag inte köpt något men kanske spanar jag in dem framöver och testar! :-)Emma: ja den är härligt fruktig och somrig!Sminkan: tack, ja visst är den fin!?Inthemake: tack! Ja, den är riktigt härlig!

  3. Verkligen söt färg! Anonym som ville läsa ett test om Incocos nagellack kan titta bakåt i tiden i min blogg! Kramhttp://www.improveme.se/Community/Blogg/EllenF

Vad tycker du?

