Jessica Moon Bean

Här kommer lite bilder på det sjukt snygga lacket Moon Bean från Jessica Cosmetics. Moon Bean är ett svart lack med ett mycket subtilt skimmer i sig. Det är väldigt lättlackat och redan första lagret ger riktigt bra täckning och det andra lagret lade jag enbart för att få en lite djupare svärta.


Jag är mycket förtjust i detta lack. Jag gillar även helt svarta, men det blir något extra med det här, tack vare det mycket diskreta skimret. Vad tycker du om svarta lack?

2 reaktioner på ”Jessica Moon Bean

  1. Jag tycker det är snyggt med mörka lack överhuvudtaget, men precis som med smink är jag lite rädd för att sticka ut för mycket, av nån anledning. Ska börja ett nytt jobb på måndag och funderar på om jag ”vågar” ha mitt jättesnygga mörkgråa lack då…

Vad tycker du?

