Stockholmsgruppen Cosmetics

Nu har jag äntligen haft lite tid att dyka ner i påsen jag fick med mig hem efter Caroline Winberg launch party på Rose i förra veckan. Det var generöst med produkter i påsen:

Body lotion, fragrance free, 250 ml, Body lotion, fresh crush, 250 ml, Face cleanser – all skin types, 150 ml, Face moisturizer – oily skin, 50 ml, Face moisturizer – normal skin, 50 ml, 15 minutes face mask – all skin types, 50 ml.

Jag gillar de minimalistiska förpackningarna, som dessutom är miljövänliga. Produkterna består av organiska ingredienser och jag kommer att återkomma och berätta mer om dem när jag hunnit testa dem lite!

2 reaktioner på ”Stockholmsgruppen Cosmetics

Vad tycker du?

