Lansering nytt svenskt hudvårdsmärke

Igår kväll var jag på ett mycket trevligt bloggmingel med anledning av lanseringen av ett nytt svenskt hudvårdsmärke. Bakom produkterna står Stockholmsgruppen Cosmetics och produkterna bär modellen Caroline Winbergs ansikte och namn. Jag och ett tjugotal andra skönhets- och modebloggare åt middag tillsammans med Caroline och sedan öppnades portarna till releasefesten.

Med mig hem fick jag en goodiebag fylld med produkter ur serien som jag kommer att berätta lite mer om i ett senare inlägg och såklart även testa.

7 reaktioner på ”Lansering nytt svenskt hudvårdsmärke

  1. Hej Jessan!Solli här: o)Nu har jag hittat till din finfina makeup blogg :o)Har faktiskt varit härinne tidigare ;o)Du gör ett rikigt bra jobb o jag beundrar verkligen attdu hinner med så mycket!Det var jättekul att få träffa dig på Caroline Winbergs launch dinner!Ha en skön helg!kram!

  2. Vicky: ja jag såg det, kul!Dessi: ja, det är det! Jag har själv bara spanat snabbt ner i påsen men ska göra en djupdykning ikväll!Charlotta: ah, vad trevligt!Inthemake: jag lovar att inte hållar er på sträckbänken länge till!!CrazyNails: ja, det var kul!Solli: tack själv, och detsamma – det var supertrevligt att surra med dig på Rose!

Vad tycker du?

