Ett paket med prover på L’Erbolario!

Idag fick jag ett paket i brevlådan, från Pia på Piani. Paketet innehöll det en hel hög prover på produkter från det italienska märket L’Erbolario som importeras till Sverige av Piani och finns att köpa i butik runtom i landet. När jag öppnade paketet slog en helt underbar doft emot mig och jag fick en försmak av produkternas doftsättning!


Förutom prover på produkter för både kropp och ansikte fick jag även en burk Ansiktscrème med kamomill, ginst och lakrits för känslig hy som ska verka lugnande och lindrande på hud som är reaktiv och lätt blir röd – den ser jag speciellt fram emot att prova.

Märket L’Erbolario är nytt för mig men man kan på Pianis webbplats bland annat läsa att produkterna baseras på naturliga råvaror, att de inte testas på djur och att de framställs i enlighet med de krav som gäller för läkemedelsindustrin.

Har du testat någon av L’Erbolarios produkter? I så fall är jag väldigt nyfiken på vad du tycker!

3 reaktioner på ”Ett paket med prover på L’Erbolario!

Vad tycker du?

