Hår- och kroppsvård från Apoliva Care

Jag har tidigare skrivit om Apoliva och ett antal olika produkter jag testat därifrån. Kroppsvården gillade jag men jag var däremot inte lika förtjust i ansiktsvården. Nu i januari har Apoliva släppt en ny serie som heter Care, och förra veckan dök det upp ett paket till mig med shampoo, balsam, duschcrème och bodylotion från serien som jag ser fram emot att prova!

Såhär beskrivs produkterna i Care-serien:

Den nya Care-serien är framtagen för den som söker det lilla extra i vardagen. Produkterna är milda, skonsamma och vårdande med en diskret, fräsch doft. Vi har också prioriterat en vacker design, det ska kännas bra att ställa Apoliva Care-produkterna på badrumshyllan.

Produkterna har gemensamt att de innehåller honungsderivat som ska vara fuktbindande och stärkande för både hud och hår, samt sheasmör som är känt för sina återfuktande egenskaper.

För mig som har känslig och reaktiv hud låter detta lovande!
Har du hunnit testa dem? Vad tycker du i så fall?
Vad tycker du?

