OPI Ink – favorit i repris

Jag har visat detta fantastiska lack tidigare men kunde inte låta bli nu när naglarna var nylackade. Det är svårt att fånga Inks snygga färg och skimmer på bild, men jag tycker att jag lyckades bättre den här gången än förra. Jag har använt två olika kamerainställningar för att få fram både dess blå och lila ton. De första bilderna motsvarar hur det ser ut i dagsljus (blåtonat) och de andra i inomhusbelysning (lilatonat).

6 reaktioner på ”OPI Ink – favorit i repris

  1. Snyggt!En liten fråga bara, när jag ska lägga kajal mellan fransrötterna så kommer det en massa svart på ögonlocket också och på vattenlinjen och det kletar av sig under ögot efter ett tag. Har du ngåt knep för att få det riktigt bra?

  2. Ida: ah, där ser man! Ja Ink är ruggigt snyggt!Heartcore: ha ha, ja det är helt klart värt pengarna :-)Sminkan: visst är det!? Jag hade faktiskt glömt bort hur snyggt det är till och med…Anonym: Hm… jag brukar ”lyfta upp” ögonlocket lite så att jag liksom kommer åt underifrån och sedan jobba med små små rörelser så att det inte kladdar runt för mycket. Att jag får på ”insidan” så att det även kommer på vattenlinjen händer oerhört sällan men ibland får jag på ögonlocket, därför har jag börjat lägga pennan innan jag lägger skuggorna, då är det bara att ta bort med en torr topz.Ninni: tack! Ink är faktiskt lite klurigt att få till; blir lätt lite flammigt vid första lagret men jag tycker att det jämnar ut sig fint vid andra.

Vad tycker du?

